کتاب "نوآوری باز در تولید و خدمات" چاپ و منتشر گردید

در این کتاب به نوشته علیرضا موتمنی و عطیه امینی، علاوه بر توضیح مفهوم نوآوری باز، اهمیت آن، و شاخص‌های موفقیت سازمان‌ها بر اساس این مفهوم، به کاربرد آن نیز در شرکت‌های نوپا و کارآفرین و سازمان‌های دولتی و غیردولتی تولیدی و خدماتی پرداخته شده است.

 

نوآوری باز رویکردی است که در آن ایده‌های ارزشمند می‌توانند از درون یا بیرون سازمان‌های مختلف سرچشمه بگیرند و اجرایی شوند. کتاب حاضر با توجه به اهمیت موضوع نوآوری و لزوم انتقال صحیح و اثربخش این دانش به سازمان‌های دولتی و غیردولتی تحریر شده است.

در این کتاب، علاوه بر توضیح مفهوم نوآوری باز، اهمیت آن، و شاخص‌های موفقیت سازمان‌ها بر اساس این مفهوم، در مورد کاربرد آن نیز در شرکت‌های نوپا و کارآفرین، سازمان‌های دولتی و غیردولتی تولیدی و خدماتی توضیحاتی ارائه شده است. از آنجایی که تولید محصول جدید را نمی‌توان بهتنهایی از طریق کارکردهای تحقیقوتوسعه جستجو کرد، مشارکت طیف گسترده‌ای از بازیگران خارجی و داخلی اهمیت زیادی دارد. نوآوری باز نه‏تنها در صنایع تولیدی، بلکه در صنایع خدماتی نیز که بیش از 70 درصد از اشتغال و ایجاد ارزشافزوده در جهان به این بخش اختصاص دارد، نقش بسزایی ایفا می‌کند. کتاب حاضر میتواند برای مدیران سازمان‌های دولتی و غیردولتی و دانشجویانِ علاقهمند به نوآوری مفید باشد.

نویسنده: علیرضا موتمنی، عطیه امینی

سال انتشار: 1402

قیمت: 930.000 ریال

چهارشنبه 24 خرداد 1402
کد خبر: 8491

شبکه‌های اجتماعی

Powered by Tetis PORTAL