دوره آموزشی " مبارزه با فساد اداری " به مدت 8 ساعت با تدریس آقای شهريار منصوري در تاریخ 2 و 3 ديماه 1399 توسط اداره کل آموزشهای کوتاه مدت به صورت آنلاین برگزار گردید.