En
    دکتری مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بازاریابی
    دانشگاه علامه طباطبایی 1390
    کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت مالی
    دانشگاه مازندران 1383
    کارشناسی مدیریت بازرگانی
    دانشگاه فردوسی مشهد 1379
    ✎ بازاریابی هنر
    ✎ بازاریابی خدمات مالی
    ✎ استراتژی برند
    ✎ رفتار مصرف کننده

    ارتباط

    رزومه

    • ***
      بازاریابی بین‌الملل
    • ***
      بازارشناسی و مسائل بازار
    • ***
      ارتباطات بازاریابی
    • ***
      رفتار مصرف کننده
    • ***
      مدیریت استراتژیک بازاریابی
    • ***
      تبلیغات برند
    • 1391 تا کنون
      عضو هيات علمي موسسه عالي آموزش وپژوهش مديريت و برنامه‌ريزي
    • 1387 تا 1390
      مدير گروه برنامه‌ريزي موسسه پژوهشي نوين دانشمند
    • 1386 تا 1398
      رئيس هيئت مديره شركت مشاوره مديريت و سرمايه‌گذاري مهرگان
    • 1384 تا 1387
      مدیر گروه بیمه الکترونیک پژوهشکده بیمه مرکزی ایران
    • 2021
      1Khademi Gerashi Mehdi, Fakhroddin farbod, Influence of emotions on purchase loyalty among child consumers: the moderating role of family communication patterns, Journal of marketing analytics, Jan 2021
    • 2015
      2. Naser Asgari, Mehdi Khademi, Hamid Mehriyari (2015), Studying the effects of social marketing on brand equity in non-for profit organizations, International Journal of Economics and Management, 3 (4), 1-17
    • 1399
      چرا باید مالیات بدهم؟ بررسی تأثیر ارزش و رضایت درک شده مودیان برتعهد به پرداخت در پرتو امکان فرار مالیاتی، فرایند مدیریت و توسعه، زمستان 99
    • 1399
      طراحی چارچوب ارتباط اقتصادی فروشگاه های زنجیره ای و نظام تولید کشور، نشریه اقتصاد و مدیریت شهری، زمستان 99
    • 1398
      شناسايي و تحليل عوامل پيش برنده ارتقاء جذابيت مقصد براي توسعه کسب‌وکارهای گردشگري پزشكي، فصلنامه توسعه کارآفرینی دانشگاه تهران، زمستان 98
    • 1398
      تأثیر ادراک از سودمندی و سهولت استفاده بر نگرش و سازگاری در بانکداری آنلاین، فصلنامه علوم مدیریت ایران، تابستان 98
    • 1398
      تاثیر سطوح گرافيکي هشدار در بسته بندي هاي سيگار و تاثير آن بر نيات ترک مصرف؛ تحليل نقش ميانجي برانگيختگي ترس و ادراک از تهديد سلامت، مطالعات رفتار مصرف كننده ، بهار و تابستان 98
    • 1397
      تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید، تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی، فصلنامه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران، زمستان 97
    • 1397
      سنجش ارزش ویژه برند مکان و تاثیر آن بر دلبستگی شهروندان، مجله مدیریت بازاریابی، بهار 97
    • 1397
      بررسی تاثیر توسعه برند ورزشی بر ارزش ویژه برند، فصلنامه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران ، بهار 97
    • 1395
      کیفیت خدمات الکترونیک و نیات رفتاری: تحلیل نقش میانجی اعتماد مشتریان و ارزش ادراک شده، فرایند مدیریت و توسعه، تابستان 95
    • 1395
      قابلیت‌های واحد بازاریابی و عملکرد سازمان، چشم انداز مدیریت بازرگانی، پاییز 95
    • 1394
      بررسی رابطه ویژگی های رفتار مصرف کننده بر ارزش ادراکی و وفاداری، فصلنامه علوم مدیریت ایران، زمستان 94
    • 1392
      تحليل محتوایي مقالات علمي پژوهشي بازاريابي ايران در دهه 80، چشم انداز مدیریت بازرگانی ، زمستان 92
    • 1390
      الگوی راهبردي مدیریت بازاریابی سیاسی در ایران، چشم انداز مدیریت بازرگانی ، پاییز 90
    • ***
      Khademi M, Farahani D, Strategic planning of product development and performance, International conference on business, commerce and management studies, 12-13 march, Kuala lumpur , Malaysia
    • 1398
      خادمی مهدی ، بررسی تاثیر ارزش ادراک شده و رضایت دریافت شده بر تعهد پرداخت مودیان ؛ نقش تعدیلگر امکان فرار مالیاتی ادراک شده، یازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران، تهران، 1398
    • 1397
      خادمی مهدی ، اذرنوش ساناز، هوش فرهنگی و عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش ساختار مالکیت و تجربه فرا مرزی، پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری ، دانشگاه شهید بهشتی، تهران ، 1397
    • تالیف
      ارتباطات سازمانی، نشر رسا
    • تالیف
      فرهنگ مدیریت، انتشارات دانشیار
    • تالیف
      استراتژی بازاریابی هنر، نشر سیته
    • ترجمه
      استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، دفتر پژوهش‌های فرهنگی
    • ترجمه
      برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌هاي دولتی، نشر آریانا
    • ترجمه
      مدیریت استراتژیک بازاریابی، نشر پویا
    • ترجمه
      بازاریابی بخش عمومی، نشر آریانا
    • ترجمه
      استراتژی قیمت گذاری، نشر سیته
    • ترجمه
      بازاریابی خریدار فروشگاهی، نشر مهربان
    • ترجمه
      پاداش برند، نشر سیته
    • 1396 تا 1398
      الگوی بازاریابی بین‌الملل محصولات ارگانیک
    • 1396 تا 1397
      استراتژي بازاريابي در رشته فعالیت های بیمه
    • 1395 تا 1396
      تدوین استراتژي بازاريابي در صنعت ساختمان
    • 1394 تا 1397
      برنامه‌ريزي استراتژيك هلدينگ پیمانکاری پايا سامان پارس
    • 1392 تا 1393
      پروژه تدوين استراتژي رقابتي و سرمایه گذاری
    • 1388 تا 1389
      تدوین و اجرای شاخص ملي رضايت مشتري (ICSI) در ايران
    • 1386 تا 1387
      تدوين ساختار بازاريابي
    • 1383 تا 1385
      طراحی الگوی خدمات‌رسانی به جانبازان بر مبنای مدل QFD