1Khademi Gerashi Mehdi, Fakhroddin farbod, Influence of emotions on purchase loyalty among child consumers: the moderating role of family communication patterns, Journal of marketing analytics, Jan 2021
2015
2. Naser Asgari, Mehdi Khademi, Hamid Mehriyari (2015), Studying the effects of social marketing on brand equity in non-for profit organizations, International Journal of Economics and Management, 3 (4), 1-17
1399
چرا باید مالیات بدهم؟ بررسی تأثیر ارزش و رضایت درک شده مودیان برتعهد به پرداخت در پرتو امکان فرار مالیاتی، فرایند مدیریت و توسعه، زمستان 99
1399
طراحی چارچوب ارتباط اقتصادی فروشگاه های زنجیره ای و نظام تولید کشور، نشریه اقتصاد و مدیریت شهری، زمستان 99
1398
شناسايي و تحليل عوامل پيش برنده ارتقاء جذابيت مقصد براي توسعه کسبوکارهای گردشگري پزشكي، فصلنامه توسعه کارآفرینی دانشگاه تهران، زمستان 98
1398
تأثیر ادراک از سودمندی و سهولت استفاده بر نگرش و سازگاری در بانکداری آنلاین، فصلنامه علوم مدیریت ایران، تابستان 98
1398
تاثیر سطوح گرافيکي هشدار در بسته بندي هاي سيگار و تاثير آن بر نيات ترک مصرف؛ تحليل نقش ميانجي برانگيختگي ترس و ادراک از تهديد سلامت، مطالعات رفتار مصرف كننده ، بهار و تابستان 98
1397
تأثیر آهنگ اطلاعات و محیط فروشگاه بر ارزش خرید، تحلیل نقش سردرگمی و گرایش انگیزشی، فصلنامه مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران، زمستان 97
1397
سنجش ارزش ویژه برند مکان و تاثیر آن بر دلبستگی شهروندان، مجله مدیریت بازاریابی، بهار 97
1397
بررسی تاثیر توسعه برند ورزشی بر ارزش ویژه برند، فصلنامه مدیریت ورزشی دانشگاه تهران ، بهار 97
1395
کیفیت خدمات الکترونیک و نیات رفتاری: تحلیل نقش میانجی اعتماد مشتریان و ارزش ادراک شده، فرایند مدیریت و توسعه، تابستان 95
1395
قابلیتهای واحد بازاریابی و عملکرد سازمان، چشم انداز مدیریت بازرگانی، پاییز 95
1394
بررسی رابطه ویژگی های رفتار مصرف کننده بر ارزش ادراکی و وفاداری، فصلنامه علوم مدیریت ایران، زمستان 94
1392
تحليل محتوایي مقالات علمي پژوهشي بازاريابي ايران در دهه 80، چشم انداز مدیریت بازرگانی ، زمستان 92
1390
الگوی راهبردي مدیریت بازاریابی سیاسی در ایران، چشم انداز مدیریت بازرگانی ، پاییز 90
***
Khademi M, Farahani D, Strategic planning of product development and performance, International conference on business, commerce and management studies, 12-13 march, Kuala lumpur , Malaysia
1398
خادمی مهدی ، بررسی تاثیر ارزش ادراک شده و رضایت دریافت شده بر تعهد پرداخت مودیان ؛ نقش تعدیلگر امکان فرار مالیاتی ادراک شده، یازدهمین همایش سیاست های مالی و مالیاتی ایران، تهران، 1398
1397
خادمی مهدی ، اذرنوش ساناز، هوش فرهنگی و عملکرد صادراتی؛ تحلیل نقش ساختار مالکیت و تجربه فرا مرزی، پنجمین کنفرانس ملی مدیریت و حسابداری ، دانشگاه شهید بهشتی، تهران ، 1397
تالیف
ارتباطات سازمانی، نشر رسا
تالیف
فرهنگ مدیریت، انتشارات دانشیار
تالیف
استراتژی بازاریابی هنر، نشر سیته
ترجمه
استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور، دفتر پژوهشهای فرهنگی
ترجمه
برنامهریزی استراتژیک در سازمانهاي دولتی، نشر آریانا