نوآوری باز رویکردی است که در آن ایدههای ارزشمند میتوانند از درون یا بیرون سازمانهای مختلف سرچشمه بگیرند و اجرایی شوند. کتاب حاضر با توجه به اهمیت موضوع نوآوری و لزوم انتقال صحیح و اثربخش این دانش به سازمانهای دولتی و غیردولتی تحریر شده است.
در این کتاب، علاوه بر توضیح مفهوم نوآوری باز، اهمیت آن، و شاخصهای موفقیت سازمانها بر اساس این مفهوم، در مورد کاربرد آن نیز در شرکتهای نوپا و کارآفرین، سازمانهای دولتی و غیردولتی تولیدی و خدماتی توضیحاتی ارائه شده است. از آنجایی که تولید محصول جدید را نمیتوان بهتنهایی از طریق کارکردهای تحقیقوتوسعه جستجو کرد، مشارکت طیف گستردهای از بازیگران خارجی و داخلی اهمیت زیادی دارد. نوآوری باز نهتنها در صنایع تولیدی، بلکه در صنایع خدماتی نیز که بیش از 70 درصد از اشتغال و ایجاد ارزشافزوده در جهان به این بخش اختصاص دارد، نقش بسزایی ایفا میکند. کتاب حاضر میتواند برای مدیران سازمانهای دولتی و غیردولتی و دانشجویانِ علاقهمند به نوآوری مفید باشد.
نویسنده: علیرضا موتمنی، عطیه امینی
سال انتشار: 1402
قیمت: 930.000 ریال