وظایف حوزه ریاست
· برنامهريزي و مديريت كليه جلسات و شوراهای مربوط به رياست موسسه
· برنامه ریزی جلسات سخنرانی و شرکت رئیس موسسه در کنفرانس ها، سمینارها و نشست های تخصصی داخل و خارج از موسسه
· دعوت از افراد جهت تشکیل جلسات ،کمیسیونها و......با حضور رئیس موسسه
· تنظیم صورت جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای زیربط و پیگیری مصوبات
· تهیه نامه هایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس موسسه به واحدهای مختلف می باشد
· پیگیری و اجرای دستورات رئیس موسسه
· انجام مکاتبات، دستور کار، تهیه و تدوین و تنظیم مصوبات هیات امنا
· هماهنگی و تنظیم سفرهای داخلی و خارجی با همکاری واحدهای ذیربط و تنظیم گزارشهای لازم
· انجام امور دبيرخانهاي هيئت امناء، شوراي موسسه، ارزشيابي عملكرد معاونين و مديران مؤسسه؛
· هماهنگي امور تشريفات رياست موسسه
· انجام مکاتبات لازم با سایر وزارتخانه ها، ارگانها و دستگاه های اجرایی کشور
· تهیه و تنظیم برنامههای روزانه، هفتگی و ماهانه و تنظیم دقیق وقت ملاقاتها، دیدارها، مذاکرات، جلسات و سخنرانیهای ریاست موسسه و پیگیری جهت تحقق به موقع آن؛
· دريافت نامهها و کارتابلهای مجازی و طبقهبندی، ثبت و کنترل آنها جهت ارائه به رياست مؤسسه؛
· دريافت و مطالعه درخواستهاي واصله از سوي دفاتر مؤسسه براي ارائه به رئيس موسسه؛
· روان سازی امور مدیریتی و هماهنـگی ارتبـاطات لازم بین ریاست موسسه با واحدهای تابعه
· پيگيري نامههاي صادره، اجرای مصوبات و تصمیمات ابلاغ شده از سوی ریاست موسسه و دستورات کتبی و شفاهی ریاست موسسه به واحدهای مختلف موسسه تا حصول نتیجه نهایی؛
· تنظیم دستور جلسات، صورتجلسات و ابلاغ مصوبات به مراجع و واحدهای ذیربط؛
· نظارت بر انجام مکاتبات، تحریرات، ترجمه و مراسلات دفتر ریاست
· تهیه، گردآوری منابع و اطلاعات، گزارشها، مقالات، مستندات و دیگر موارد لازم جهت استحضار ریاست موسسه به صورت ادواری یا موردی؛
· ایجاد بانکهای اطلاعاتی و استقرار نظام مدیریت دانش و فرآیندهای دفتر ریاست؛
· هماهنگیهای لازم جهت ورود و خروج مراجعان به دفتر ریاست موسسه؛
· دریافت، ثبت و نگهداری سوابق و انجام سایر امور مربوط به مکاتبات محرمانه؛
· تلخيص گزارشهاي محرمانه و تهيه گزيده خبرهاي طبقهبندي شده؛
· انجام ساير موارد ارجاعي از سوي رياست مؤسسه.
|