وظایف حوزه ریاست
· برنامهريزي و مديريت كليه جلسات و شوراهای مربوط به رياست موسسه · برنامه ریزی جلسات سخنرانی و شرکت رئیس موسسه در کنفرانس ها، سمینارها و نشست های تخصصی داخل و خارج از موسسه · دعوت از افراد جهت تشکیل جلسات ،کمیسیونها و......با حضور رئیس موسسه · تنظیم صورت جلسات حوزه ریاست و ابلاغ آن به واحدهای زیربط و پیگیری مصوبات · تهیه نامه هایی که متضمن نظرات و دستورات رئیس موسسه به واحدهای مختلف می باشد · پیگیری و اجرای دستورات رئیس موسسه · انجام مکاتبات، دستور کار، تهیه و تدوین و تنظیم مصوبات هیات امنا · هماهنگی و تنظیم سفرهای داخلی و خارجی با همکاری واحدهای ذیربط و تنظیم گزارشهای لازم · انجام امور دبيرخانهاي هيئت امناء، شوراي موسسه، ارزشيابي عملكرد معاونين و مديران مؤسسه؛ · هماهنگي امور تشريفات رياست موسسه · انجام مکاتبات لازم با سایر وزارتخانه ها، ارگانها و دستگاه های اجرایی کشور · تهیه و تنظیم برنامههای روزانه، هفتگی و ماهانه و تنظیم دقیق وقت ملاقاتها، دیدارها، مذاکرات، جلسات و سخنرانیهای ریاست موسسه و پیگیری جهت تحقق به موقع آن؛ · دريافت نامهها و کارتابلهای مجازی و طبقهبندی، ثبت و کنترل آنها جهت ارائه به رياست مؤسسه؛ · دريافت و مطالعه درخواستهاي واصله از سوي دفاتر مؤسسه براي ارائه به رئيس موسسه؛ · روان سازی امور مدیریتی و هماهنـگی ارتبـاطات لازم بین ریاست موسسه با واحدهای تابعه · پيگيري نامههاي صادره، اجرای مصوبات و تصمیمات ابلاغ شده از سوی ریاست موسسه و دستورات کتبی و شفاهی ریاست موسسه به واحدهای مختلف موسسه تا حصول نتیجه نهایی؛ · تنظیم دستور جلسات، صورتجلسات و ابلاغ مصوبات به مراجع و واحدهای ذیربط؛ · نظارت بر انجام مکاتبات، تحریرات، ترجمه و مراسلات دفتر ریاست · تهیه، گردآوری منابع و اطلاعات، گزارشها، مقالات، مستندات و دیگر موارد لازم جهت استحضار ریاست موسسه به صورت ادواری یا موردی؛ · ایجاد بانکهای اطلاعاتی و استقرار نظام مدیریت دانش و فرآیندهای دفتر ریاست؛ · هماهنگیهای لازم جهت ورود و خروج مراجعان به دفتر ریاست موسسه؛ · دریافت، ثبت و نگهداری سوابق و انجام سایر امور مربوط به مکاتبات محرمانه؛ · تلخيص گزارشهاي محرمانه و تهيه گزيده خبرهاي طبقهبندي شده؛ · انجام ساير موارد ارجاعي از سوي رياست مؤسسه.
|