نام و نام خانوادگي:

دکتر حبیب اله طاهرپورکلانتری

مرتبه علمي:

استادیار پایه 13-عضو هيات علمي

تحصيلات:

دكتري مديريت دولتی-خط مشی گذاری

 

رشته

سال اخذ

محل اخذ

 کارشناسی

مدیریت 

 

 

 کارشناسی ارشد

 مدیریت دولتی

   

 دکتری

مدیریت دولتی- خط مشی گذاری

   

نام گروه:

مدیریت

تلفن تماس:

            26116754  (021)

ايميل:

habtaherk@yahoo.com

دروس تدریس شده:

  • روش تحقيق در مقطع کارشناسی ارشد
  • مباني مديريت دولتي در مقطع کارشناسی
  • خط مشي گذاري در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • تجزيه و تحليل سيستمها و روشها در مقطع کارشناسی
  • سيستمهاي اطلاعات مديريت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • سازماندهي و اصلاح ساختار در مقطع کارشناسی
  • برنامه ريزي در سازمان در مقطع کارشناسی
  • تئوريهاي سازمان و مديريت در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • مديريت منابع انساني پيشرفته در مقطع كارشناسي ارشد
  •  رفتار سازماني پيشرفته در مقطع كارشناسي ارشد

 

علايق:

انتشارات:

 

 

سوابق اجرایی:

 

پروژه­های پژوهشی:

  •  آسيب شناسي اجراي قوانين مالياتي مصوب مجلس
  •  مقايسه فرهنگ سازماني بنياد شهيد و بيمه خدمات درماني
  • شناسایی نیازهای آموزشی مديران عالي كشور

 

پایان نامه ها:

 

 *  راهنمایی پایان نامه:

  1- بررسی عوامل موثر در موفقیت نمایشگاههای تخصصی صادراتی بین المللی در توسعه صادرات غیر نفتی

  2- شناسایی عوامل ارتقای فرهنگ مالیاتی مودیان شهر تهران

  3- شناسایی عوامل عدم اجرای کامل خط مشی عمومی ماده 1060 قانون مدنی در خصوص ازدواج غیر قانونی مهاجرین افغانی در ایران

  4- ارتباط عوامل شغلی، محیطی، و شخصی مدیران با حیطه نظارت آنها در موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی

  5- مقایسه رضایت، پیشرفت تحصیلی و  ورزشی و نظم و انضباط دانش آموزان دختر مدارس مجری و غیر مجری طرح مناسب سازی فضاهای آموزشی دخترانه

  6- مقایسه نگرش کارکنان شاغل و بازنشسته آموزش و پرورش استان بوشهر نسبت به تامین نیازهای اساسی خود

  7- رابطه عناصر مدل اچیو با کارایی دبیران دروس پایه آموزش و پرورش شهرستان سبزوار

  8- رابطه رضایت مشتریان با عملكرد نمایندگی های خدمات پس از فروش شرکت شهاب

  9-بررسی ارتباط فردی با رضایت شغلی کارکنان گروه بهمن

  10- بررسی نظام ارزشیابی عملكرد کارکنان شرکت برق منطقه ای سمنان و تعیین نارسایی های آن

  11- مقایسه مشارکت جویی کارکنان معاونتهای مختلف شرکت مخابرات ایران از نظر ارائه پیشنهادها

  12- مقایسه رابطه نسبت های قیمت به سود و قیمت به سود تعدیل شده با بازده سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار

  13- ارزیابی سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه شرکت مهندسی فردوس در وضع موجود و ارائه مدل مفهومی مناسب

  14- مقایسه رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارائه شده توسط دو رستوران غذای فوری با استفاده از مدل p.c.p

  15- مقایسه هوش هیجانی در میان سطوح سه گانه مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و سازمانهای تابعه

  16-بررسی رابطه ارزش افزوده اقتصادی و شاخصهای سود آوری در شرکت های گروه وسایط نقلیه موتوری پذیرفته در بورس اوراق بهادار

  17- بررسی اثر بخشی سیستم اطلاعات مدیریت در شرکت تجارت الکترونیک پارسیان

  18- بررسی میزان بهره وری کارکنان و عوامل موثر بر آن در شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا در تهران

  19- بررسی عوامل موثر بر کارایی نظام مالیاتی از دیدگاه کارشناسان شهرستان کرج

  20 مقایسه میزان اشکالات و نواقص عملکرد هسته های گزینش استان تهران در قبل و بعد از انجام بازرسی های هیات عالی گزینش و بررسی عوامل موثر بر آن

  21- بررسی سطوح سه گانه ارضای نیازهای کارکنان واحدهای مختلف دانشگاه صنعت آب و برق

  22- رابطه جنسیت، تحصیلات، و تجربه خدمتی با مشارکت کارکنان در تصمیم گیری مدیران در نهاد ریاست جمهوری

  23- بررسی ویژگیهای برنامه ریزی در معاونتهای بنیاد شهید انقلاب اسلامی

  24- رابطه کارآفرینی با ویژگیهای شخصیتی مدیران در معاونتهای ترویج و نظام بهره برداری وزارت جهاد کشاورزی

  25- بررسی عوامل موثر بر موثر بر توانمندسازی کارشناسان  آموزشی و پژوهشی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی

  26- شناسایی عوامل موثر بر اثر بخشی مذاکرات سازمانی مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور

  27- رابطه فرهنگ سازمانی و گرایش به برون سپاری در سازمان تامین اجتماعی

  28- بررسی تاثیر عوامل کیفیت زندگی کاری بر میزان عملكرد کارکنان بانک سپه(منطقه ی یک تهران )

  29- بررسی، ارتباط عوامل شغلی، شخصی و محیطی مدیریت با حیطه نظارت مدیران در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

  30- بررسی رابطه خصوصیات شخصيتي و سبک رهبری مدیران آموزش و پرورش شهرستان همدان

  31- تجزیه و تحلیل و ارزیابی نیازهای جانبازان استفاده کننده از پروتز بالای زانوی (قطع عضوی بالای زانو) مرکز ارتز و پروتز شرکت متد با تکیه بر تکنیک QFD               

  32- آزمون نظریه قیمت گذاری آربیتراژ(APT ) در بورس اوراق بهادار ایران

  33- بررسي مقايسه اي رضايتمندي زنان سرپرست خانوار از خدمات بخش دولتي و غير دولتي حوزه امور اجتماعي بهزيستي شهرستان رشت

  34- مقايسه رابطه مديريت ارتباط با مشتري (CRM) با عملكرد بازاريابي و عملكرد مالي در دو گروه بانك هاي دولتي و خصوصي در شهر تهران

  35- بررسي عوامل موثر بر تسهيل صادرات غير نفتي از ديدگاه صادركنندگان بانك توسعه صادرات ايران

  36- ارزيابي سيستم هاي اطلاعات مديريت حوزه پژوهشي موسسه عالي آموزش و پژوهش مديريت و برنامه ريزي در وضع موجود و ارائه مدل مفهومي مناسب

  37- شناسايي عوامل موثر بر مكان يابي شعب بانك صادرات در سطح شهر تهران

  38- رابطه رضايت مشتريان با ميزان عملكرد موسسه اعتباري ميثاق

  39- اندازه گيري بهره وري نيروي انساني و تعيين عوامل موثر بر آن در پست بانك استان تهران

  40- بررسي رابطه سطح كاربرد فناوري اطلاعات با ابعاد ساختار سازماني در سازمانهاي تابعه وزارت مسكن

  41- ارائه سامانه فرماندهي حادثه براي مديريت شبكه حمل و نقل جاده اي

  42- عوامل موثر بر فساد مالي در بين كاركنان يكي از سازمانهاي دولتي

  43- مطالعه اثربخشي مديريت زيست محيطي در بيمارستانهاي شهر تهران بر اساس مدل سري ISO14000

  44- را بطه اجزاي مدل اچيو با عملكرد نيروي انساني در يك سازمان دولتي

  45- بررسي و الويت بندي عوامل موثر بر توسعه صادرات صنايع كوچك و متوسط

  46- مقايسه ميزان رضايت مشتريان پايانه هاي مسافربري جنوب از خدمات شهرداري تهران، كلانتري، بهزيستي، و كميته امداد حضرت امام (ره)

  47- بررسي رضايت مددجويان كميته امداد امام خميني در دو حوزه مركز و غرب تهران بر اساس مدل p. c. p

  48- تعهد سازماني و رابطه آن با تمايل به ترك خدمت كاركنان معاونت آموزشي وزارت آموزش و پرورش

  49- بررسي عملكرد سيستم هاي رايانه اي در اداره كل ثبت و احوال استان فارس از حيث كارايي

  50- مقايسه ميزان رضايت بيماران بيمارستان ولي عصر (عج) و امير اعلم تهران


   دانلود : رزومه_حبیب_الله_طاهر_پور_کلانتری.doc           حجم فایل 59 KB