امور قراردادها:

1.شرکت در جلسات مناقصات، مزایده­ها و ترک تشریفات به عنوان کارشناس مربوطه

2.انجام امور مربوط به تهيه و تنظيم قراردادها با اشخاص حقيقي و حقوقي بر اساس قوانين و مقررات، مصوبات هیات امنا و آئين­نامه مالی و معاملاتی و ... شامل: قراردادهاي تأسيساتي،‌ فني، ساختماني، عمراني،‌ احداث بنا و رنگ­آميزي، خدماتي،‌ تهيه و طبخ غذا، سرويس اياب و ذهاب، خريد لوازم، تجهيزات سخت­افزاری، فروش نرم­افزار، کتب، آموزشي، پژوهشي تحقيقاتي، تبليغاتي،‌ مشاوره، تأليف نشر كتب و مجلات، سرويس نگهداري موتورخانه تأسيسات،‌ ساخت، حمل و نصب و راه اندازي، طراحي و برنامه­ريزي نرم­افزاري و بیمه

3.بررسي و تأييد نمونه قراردادهاي واحدهاي تابعه با قوانين و مقررات و آئين­نامه­هاي مصوب

4.انجام امور مربوط به مناقصه ها، مزایده ها و ترک تشریفات مناقصه

5.بررسي و كارشناسي شرايط اختصاصي و عمومي مناقصات و مزايده­ها و تهیه اسناد مربوطه

6.به روز درآوردن فرآيندها و اطلاعات مربوط به امور مناقصه، مزايده و ترک تشریفات در سايت سازمان بازرسی و بررسي و رفع نقص تيپ هاي قراردادهاي گذشته

امور کارکنان:

1.برنامه­ريزي و انجام کليه امور مربوط به تأمين نيروي انساني براي واحدهاي مختلف سازمان بر اساس مقررات و آئين­نامه­هاي مربوطه

2.سازماندهي و توزيع نيروي انساني در واحدهاي مختلف سازمان بر اساس نيازسنجي­هاي انجام شده

3.برنامه­ريزي و اجراي برنامه­هاي نگهداري منابع انساني و پاسخ به نيازهاي ايشان براي انجام مطلوب وظايف محوله و بهبود زندگي کاري ايشان

4.انجام کليه اقدامات مربوط به جبران خدمات کارکنان شامل ارزشيابي مشاغل، تنظيم سياست­هاي پرداخت حقوق و دستمزد، پاداش­ها و...

5.انجام کليه امور پرسنلي شاغلين، بازنشستگان و موظفين اعم از صدور احكام و برقراري حقوق و مزاياي مربوطه

6.تهيه، تدوين و تنظیم بانک اطلاعاتی پرسنل، پرونده­هاي پرسنلي و بروز نگهداري آنها با رويكرد بهره­گيري از فن­آوري اطلاعات

7.ارتباط با سازمان مديريت و برنامه­ريزي كشور و انجام مكاتبات لازم جهت رفع ابهامات در اجراي قوانين و مقررات استخدامي و اخذ مجوزهاي مورد نياز

8.گواهی انجام کار کلیه واحدها، تنظیم لیست­های حقوق، مناسبتها، پاداشهای نقدی و غیر نقدی، پرداختهای رفاهی و ...

9.شرکت در جلسات و کارگاه­های آموزشی به منظور ارتقاء دانش و مهارت­های فردی

10.  بازبینی فرم­های ارزشیابی تکمیل شده و رفع نقص با هماهنگی مسئول واحدها

11.  تهيه احكام استخدامی، افزايش ضريب حقوق، ترميم مديريت، ارتقاء و ترفيع، انتصاب، انتقال و ماموريت، فرصت مطالعاتي،  تبديل وضعيت استخدامي، تغيير كمك هزينه عائله­مندي و اولاد، مرخصي بدون حقوق، تقدير و تشكر

12.  انجام امور مرتبط با جذب و بكارگيري كليه كاركنان و تبديل وضع آنان

13.  تمديد قرارداد كليه كاركنان پيماني و قراردادی بر اساس ضوابط مربوطه

14.  اجراي بخشنامه­هاي مختلف اعم از اعمال ضرايب ساليانه حقوق براي كليه كاركنان رسمي،‌ پيماني، قانون كار و قراردادي

15.  بررسي و كارشناسي پرونده­هاي ارتقاء، كارمند نمونه، ارزشيابي ساليانه مديران و كارشناسان و كارمندان، ارزيابي مشاغل و اجراي طرح طبقه­بندي مشاغل و ارسال آنها به هیات اجرایی منابع انسانی جهت تاييد نهائي

16.  تهيه گزارش اضافه كاري از ساعت ثبت اطلاعات حضور و غياب و ارسال آن به واحدها و استخراج مانده مرخصي­هاي كاركنان

17.  ثبت و انديكس و چاپ مكاتبات به منظور ثبت و ضبط در پرونده­ها و كلاسه مربوطه جهت تسهيل دسترسي به آن

18.  برنامه­ریزی، نظارت و اجرای امور بازنشستگی و همچنین امور کارگزینی کارکنان از قبیل استخدام، انتصابات، ترفیعات، نقل و انتقالات، بازخریدی، استعفاء، ماموریتهای داخل و خارج، مرخصی­ها، انعقاد قراردادهای پرسنلی، احکام پرسنلی، گواهی اشتغال، سابقه کار و معرفی نامه برای پرسنل با رعایت قوانین و مقررات موضوعه

19.  اجرای تشکیلات و سازماندهی پرسنل در پست های مصوب سازمانی با رعایت ضوابط و مقررات طرح طبقه­بندی مشاغل

20.  انجام اقدامات لازم و همکاری با واحدهای ذیربط در مورد رسیدگی به امور مربوط به ایثارگران، (‌خانواده شهداء و جانبازان و...)

21.  انجام اقدامات لازم در تهیه و ارائه گزارشات و اطلاعات ادواری به واحدهای ذیربط

22.  بهبود نظام ارزیابی عملکرد کارکنان، با بازنگری در شاخص­ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد کارکنان و ارائه بازخورد نتایج حاصل از ارزیابی به کارکنان

23.  رسیدگی به شکایات استخدامی کارکنان و شکایات واصله از مراجع قضایی و همکاری در تهیه لوایح دفاعی با واحد حقوقی

24.  بررسي و كارشناسي پرونده و احتساب سوابق كاركنان و اعضاء هيات علمي جهت سنوات قابل قبول براي بازنشستگي بابت برقراري حقوق بازنشستگي، مستمري، وظيفه­بگيران و وراث و تحويل احكام صادره از سازمان بازنشستگي كشوري به بازنشستگان

25.  برنامه­ریزی و هماهنگی امور رفاهی پرسنل و تشکیل کمیته­ها و گروههای کاری مرتبط، تهیه و ارائه پیشنهادات و برنامه­های رفاهی برای شاغلین، بازنشستگان و خانواده­های آنان و ارائه آن جهت طرح و تصویب در هیئت رئیسه

26.  انجام امور مربوط به تامین خدمات بیمه درمانی و تهیه دفترچه­های خدمات درمانی و تامین اجتماعی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه


ارزشیابی کارکنان

1-     تهیه وصدور فرم به تفکیک نظرات با درج اطلاعاتی از قبیل میزان مرخصی استفاده شده و...

2-     ارسال نامه منضم به فرم ارزشیابی کارکنان شاغل در آن واحد با عنوان مدیر واحد مربوطه

3-     تکمیل شرح وظایف و مسئولیتهای انجام شده در طول سال و ارسال فرم ارزشیابی

4-     تائید فرم ارزشیابی

5-     ابلاغ به کارمند جهت امضا فرم تائید شده

6-     جمع آوری فرمهای تایید شده

7-     بررسی کارشناسی فرم ارزشیابی به منظور اطمینان از صحت مدارک ارسالی

8-     ثبت اطلاعات در سیستم اطلاعات پرسنلی به منظور لحاظ شدن در احکام کارگزینی

9-     بایگانی در پرونده پرسنلی

 

صفحه اصليدرباره موسسهمعاونت پژوهشیمعاونت آموزشي و دانشجويي معاونت توسعه تماس با ما
کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی میباشد
Copyright © 2015 www.imps.ac.ir All rights reserved