اداره درآمد و تأمین اعتبارات
این اداره وظیفه تأمین اعتبار کلیه اسناد و قراردادها، تنظیم و صدور درخواست وجه اعتبارات و درآمدها موسسه را بر عهده دارد و از نظر ساختار سازمانی دارای یک رئیس اداره و 2 نفر کارشناس می باشد که در حال حاضر با یک کارشناس در شرح وظایف ذیل انجام وظیفه می نماید.
وظایف و فعالیت ها:
1. بررسي قوانين بودجه سنواتي، مصوبات و مقررات اعتباري مربوطه. 2. پيگيري جهت وصول تخصيص در موافقتنامه هاي صادره. 3. پيادهسازي و ثبت قوانين بودجه اي اعم از قانون بودجه، تخصيص، سهميه بندي ها و موافقتنامه هاي صادره در دفاتر اعتباری نرم افزار در رديف هاي بودجه اي، اختصاصي و ... . 4. تطبيق و کنترل بر اعتبار مصوب و تخصيص صحيح اعتبار. 5. پياده سازي قيد اصلاحات تخصيصي، بودجه اي، موافقتنامه اي و سهميه اي در سيستم اعتبارات. 6. به کارگيري سر فصلهاي استاندارد و ابلاغي. 7. تنظیم درخواست وجه از خزانه به موجب تخصیص های ابلاغی. 8. نظارت و کنترل وجوهات دريافتي از خزانه با درخواست وجه هاي ارسالي به خزانه. 9. اعمال دريافتي هاي بودجه اي و درآمدي در سيستم اعتبارات. 10. جذب منابع و درآمدهاي اختصاصي و عمومي از طريق دريافت صورتحساب بانكي بانك مركزي و خزانه داری کل. 11. تأمين اعتبارات کليه اسناد و تعهدات مؤسسه. 12. گزارش عملکرد ماهانه و هفتگي. 13. ثبت، تطبيق و کنترل کليه اسناد هزينه با برنامه هاي مصوب و تخصيص ابلاغي. 14. نظارت، کنترل و هماهنگي لازم در ارتباط با مانده تخصيص اعتبار با موجودي نقدينگي حسابهاي بانکي مورد عمل دريافت و پرداخت، دفترداري و تنظيم حسابها. 15. نظارت و کنترل در پرداخت تنخواه گردان، صدور ابلاغ هاي مربوطه و واريز آن طبق مقررات مربوطه. 16. ثبت و ضبط نگهداری و استرداد و کليه تضمينات و تمدید به موقع آنها. 17. سایر امور ارجاعی از سوی مدیریت. |